czwartek, 21 lipca 2011

HOT STUFF !!

     Hej kochani !! Dni mijają mi miło i przyjemnie... pogoda w kratkę, ale i tak humorek jako taki dopisuje...
Trzeba by było się jeszcze wybrać na jakieś fajne zakupy- wtedy byłabym w niebie !! Póki co nie mam funduszy na shoping, ale mam nadzieję, że moja pozycja wkrótce się zmieni... ;]
Przyjechały do mnie wczoraj Mama z Ciocią. Mamy zamiar razem z Magdą imprezować cały weekend jako 4 niezależne kobiety ;D
Pytacie się mnie często jakich kosmetyków do makijażu używam. Otóż Kosmetyków mam malutko... dobrze wiem, że moje koleżanki mają o wiele więcej... lecz to kwestia tego, że zawsze szkoda mi było kasy- w sensie, że wolałam kupić sobie jakiś ciuch, niż kolejny cień do powiek...
Teraz mam w planie kupić sobie Aqua DiGioia... zakochałam się w tym zapachu... nie wiem czy nie bardziej niż w Gucci II...
No coż, zaraz wyruszamy do Sopotu więc kończę notkę, a o to wyproszone przez was fotki moich kosmetyków do makijażu:



Podkład- Revlon
Podklad- Revlon


Podkład- L'Oreal Paris
Podkład- L'Oreal Paris
Eyeliner- IsaDora


Bronzer- Revlon


Perfum- Chanel


Mleczko do demakijażu- Payot Paris
Płyn micelarny- Payot Paris


Kredka- Chanel
Temperówka- Chanel


Cień- Yves Saint Laurent
Cień- Chanel
Cień- Yves Saint Laurent


Tusz do rzęs- Chanel
Tusz do rzęs- Estee Lauder


Korektor- Lancome Paris



Błyszczyk- Revlon

;**