wtorek, 27 listopada 2012

Ahhh



        Hej kochani :) Wy też czujecie tę magię nadchodzących świąt? 
Ja już ją czuję wszystkimi zmysłami. Nie mogę się już doczekać gwiazdki, bo zamówiłam dla siebie idealny prezent. To będzie moje drugie dziecko i będą go pilnowała jak oczka w głowie. Dla Liwki też na 100% wiem co kupię, więc teraz tylko trzeba trzymać pieniążki. 
Mam typowo konsumencką naturę. Ciągle kupuję. Sprawia mi to ogromną przyjemność. Jakoś w tym czasie się to cholernie nasila we mnie wiecie? Ale dobrze mi z tym. 
Mam dobry humor, mimo że czasem zdarzają się epizody, które delikatnie mi go nadwyrężają... ale to nic... po minucie znów wszystko wraca to normy.

Liwka już sobie raczkuje- stawia po kilka kroczków w raczkowaniu. Jestem z niej taka dumna !!
Do tego gada jak najęta. To u nas rodzinne, więc mogłam się tego spodziewać, ale Liwia mówi ciągle, ciągle, ciągle.
Opowiada jakieś swoje przygody, przy tym robiąc takie miny i tak gestykulując, że można się domyśleć o co jej chodzi. To takie słodkie !! Mam wtedy ochotę ją zjeść. Biedne dziecko nie zdąży dojść do puenty swej wyczerpującej opowieści, a głupia matka już ją łapie i całuje, bo wytrzymać nie może :D hehe


Znalazłam wczoraj zdjęcie Liwki z Gazety Nowomiejskiej :)


Kocham !! <33

a tu możecie zobaczyć co ostatnio złowiłam:

Dla córci:



sukienusia wigilijna- allegro.pl
komplecik- Disney
balerinki- H&M

Dla Mamusi:




kozaki- Stradivarius
body- ASOS
płaszczyk- allegro.pl

<33