czwartek, 9 czerwca 2011

     3city ludzie !! Stwierdziłyśmy z Magdaleną, że wielkim skandalem jest fakt, iż mieszkamy nad morzem, a nawet nie mamy czasu iść na plażę... No tego to jeszcze nie grali w tym kinie. Wiele osób nam mówiło, że tak właśnie sprawa się ma, a mianowicie, nie jesteśmy tu na wakacjach, więc siłą rzeczy wolny czas, poświęcony na zbijanie bąków mamy ograniczony do minimum. Mam w planach przedłużenie rzęs. Wszyscy mówią, że to chory pomysł. Z prostej przyczyny, ponieważ swoje mam bardzo gęste, bardzo długie i niejedna osoba by pragnęła takowe posiadać... blah, blah, blah... Doskonale zdaję sobie z tego sprawę, nie mniej jednak ja chcę mieć jeszcze dłuższe i jeszcze gęstsze. Jestem w trakcie szukania pracy... Trzymajcie kciuki w mojej sprawie... dawajcie na msze ;D

O to jakieś tam fotki dla niedowierzających, że jednak moje mieszkanie, faktycznie jest moje... niech widzą i niech wtedy się wkurzają, że 'a jednak'... a cooo... ;D  
... ale mam satysfakcje.... ;D

O to NASZA kuchnia z MOJĄ bluzką...



 O to MOJA Magda, na NASZEJ kanapie, w NASZYM salonie...


O to ja w NASZEJ sypialni... przed wyjazdem na zakupy...



A o to MOJA Magdalena, którą złapałam na fotce w DREAMIE...


;**