środa, 13 lipca 2011

LASHES !!

     Hej kochani ! Nareszcie mam już zrobione rzęski !! Jestem pod wrażeniem efektu. ;D
Wszyscy mi mówią, że wyglądam jak laleczka, a rzęsy są po prostu fenomenalne. Efekt na żywo jest milion razy lepszy niż na zdjęciach, które zrobiłam żeby wam pokazać. Kosmetyczka od razu powiedziała, że będzie super, bo swoje rzęsy mam 'mega długie i mega gęste'. Zabieg trwał 2h. Kosmetyczka kazała polożyć mi się na specjalnym łóżku, po czym usiadła za mną, kazała zamknąć oczęta i zaczęła od zmywania kresek (rzęs nie malowałam przed wizytą). Następnie odtłuściła rzęsy i przykleiła mi specjalne plasterki na dolne powieki, żeby podczas zabiegu nie skleiły się dolne rzęski. Dalej to już 2h przyklejania rzęs, ploteczek i powtrzymywania mojego niestwierdzonego (bardzo to dziwne) ADHD... o tak ! Nie mogłam się nie ruszać. Ciągle gadałam i zmieniałam położenie nóg. Na końcu zdjęła plasterki, osuszyła rzęski, poleżałam jeszcze chwilę z zamkniętymi oczami żeby klej na pewno dobrze wysechł i żeby górne nie przyklejały się do dolnych. Na sygnał wstałam i ujrzałam w lustrze te cudeńka. Mimo, że ja wyglądałam jak kobieta po przejściach (łzawiące, podpuchnięte oczy) i tak byłam zachwycona końcowym efektem.
W piątek jadę do domku na weekend. Przyjeżdża Tati po dzieciaki, przyjeżdża Martusia z Warszawy, zobaczę Mamcię ;D

O to moje rzęski:










;**