środa, 6 lipca 2011

Dirty !!

   Mój pobyt w Lidzbarku nieco się przedłużył. Mianowicie dopiero w poniedziałek wróciłam do Gdańska. W tym tygodniu bieda z nędzą. :/ Trzeba zapłacić do piątku za mieszkanie, a więc spinamy dupki i szczypiemy się ze wszystkim. Cieszę się natomiast, że od soboty znów wszystkie pieniądze będą szły na shopnig i inne czysto materialne przyjemności. ;] Umówiłam się na przedłużanie rzęs metodą 1:1. Zabieg mam we wtorek o 13.00... już nie mogę się doczekać jak to będzie wyglądało. Kosmetyczka powiedziała, że mam piękne, wielkie głeboko osadzone oczy z dużymi powiekami i spektakularne rzęsy będą u mnie ślicznie wyglądały. ;]
Teraz z całą śmiałością będzie można do mnie mówić 'Twoje oczy są hipnotajzin' ;D hehe
Jutro przyjdą moje kochane szpileczki, z czego się bardzo cieszę. Muszę trzymac wartę w domu, bo mają przyjść kurierem.
Pogoda skłania do myśli samobójczych, już drugi dzień boli mnie przez nią głowa. Nie mogę się doczekać słońca i godziwych warunków do plażowania...
Trzeba się za siebie zabrać. Tylko przydałby się jakiś ultra seksowny plejas - trener, który 24h biłby mnie jakiś biczem, żebym pokonywała lenia i brała się do roboty. ;D

Idę ajulki i życzę wszystkim wam dobrej nocki ;**

Ze spracerku z Aśką:







Kurtka- Orsey
Bluzka- Stradivarius
Cygaretki- Zara
Torba- River Island
Klapki- jakiś sklep na starówce


;**