wtorek, 6 września 2011

Fuck Ya !



         Chyba jeszcze niektóre osoby na prawdę mnie nie poznały skoro myślą, że jestem głupia i będę z nimi grać w ich głupie gierki... Są ludzie - kwintesencja pustactwa- którzy piszą kilka komentarzy na formspring, tym samym stylem w odstępach czasowych- max 1 min, z myślą, że będzie mi się wydawało, że ludzie mnie tak atakują. Otóż- nic bardziej mylnego. Wiecie jakie to jest śmieszne? Takie ograniczenie niektórych osób, taki brak zajęcia, powodujący, że modlą się do moich stron internetowych dzień i noc. W dodatku myślą, że są fajni i uknuli zajebistą intrygę... tym czasem, trafili na kogoś, kto nie reprezentuje tak niskiego poziomu jak oni i wykryje każdy fałsz, ironię i podpuchę. ;] W dodatku głupie teksty w stylu: 'i tak tego nie dodasz', 'jak tego nie dodasz to jest to prawda', etc.
A to jest robione po to, by mnie sprowokować do przyjęcia komentarza i tym samym, dania innym odmóżdżonym przeciwnikom mej persony, powodu do wyzywania, oczerniania, wypisywania bzdur (bo tylko takie rzeczy mają w swych głowach i zasobie słownictwa, który zresztą jest bardzo ubogi). 
Jak kiedyś jedna, mądra osoba powiedziała: Pies szczeka, a Pan drogą jedzie. Piękne słowa...
Zatem pytam się Ja: Po co dawać wrogom satysfakcję jak można ich wytrącić z równowagi, totalnym olaniem ataku? To jest dopiero coś wspaniałego ;]
Najlepsze jest to, że większość tych osób, to zakompleksione, zazdrosne małolaty, które szukają rozrywki w swym nudnym i beznadziejnym życiu, i próbują potencjalnej ofierze zniszczyć życie, by jej stało się podobne do ich bezsensownych egzystencji.
Przykre jest to co się dzieje z naszym społeczeństwem... dlatego ja wyjeżdżając za granicę wstydzę się przyznać do swojej polskości (choć w 1/4 jestem Niemką). Nasze społeczeństwo jest zakłamane, ograniczone, puste, bez perspektyw, zazdrosne, zawistne, zepsute...  

Polak nie powie, że coś mu się nie podoba. Musi użyć co najmniej 10 przekleństwem na ofiarę w swej wypowiedzi, pluć jadem i życzyć jej wszystkiego najgorszego. Oczywiście gdy czegoś zazdrości zrobi to samo i przy tym wyśmieje- i tu koło się zamyka. I tacy ludzie śmią się nazywać katolikami, chodzić do spowiedzi i kłaniać się księdzu... Brzydzę się takim fałszem.... 


Kończę swoją refleksyjną wypowiedź i kieruję ją do innych dziewczyn, które mają ten problem co Ja. ;]
PIES SZCZEKA, A PAN DROGĄ JEDZIE. 
To powinno być dla nas pomocą do tępienia anonimowego pustactwa.


;**