środa, 31 sierpnia 2011

NewNewNew



       Hej kochani ! Przepraszam was za moją wszechobecną oschłość, ale mam ostatnimi czasy zły humor... :/ Jakiś dołek. Wszystko mnie drażni... Na szczęście są jeszcze wieśniarki, które na siłę chcą mnie zniszczyć i złamać, i które poprawiają mi choć na ułamek sekundy humor, pisząc brednie i potem pieniąc się, że ich nie dodaję. ;D urocze...
Jutro szkoła... nie dla mnie... całe szczęście. Gdybym miała jeszcze jutro iść do szkoły to chyba strzeliłabym sobie w łeb. Pif Paf !!
Są jeszcze przyjaciele, rodzina... i ten... no... zakupki oczywiście ;D Czyli podsumowując- nie jest tak źle, jakby się mogło wydawać. 
Nie mam planów na najbliższy czas... mam kiepski nastrój, ze zdrowiem też nie jest idealnie... to chyba jesienna deprecha- PSYCHA ZERO. o.O

O to moje ostatnie nowości (czyt. miłości):








Szpilki- New Look
Sukienka- Bershka
Spodnie ze skai (bardzo modne w tym sezonie)- New Yorker
Bluzka z koronką na plechach- New Yorker
Spodnio-leginsy (również bardzo modne)- River Island
Bluzka- New Yorker


;**