wtorek, 14 lutego 2012

Wyprawka...



        Hej kochani !! Jak obiecywałam dziś zrobię notkę, w której pokażę ciuszki skompletowane ostatnimi czasy dla mojej niuni... Zakupy 'wyprawkowe' oczywiście nie dobiegły końca- będą się ciągnąć aż do maja. W tej chwili również mam zamówionych kilka rzeczy na allegro i czekam na paczuszki. Obiecuję, że co jakiś czas będę pokazywać kolejne części garderoby mojej Liwuni, oczywiście wówczas, gdy uzbiera mi się jakaś tam ilość, bo nie będę przecież w każdej notce pokazywać po sztuce- bezsens... hehe... ;] 
Jutro mam wizytę u lekarza, więc zobaczę mojego małego szkraba, dowiem się jak jego zdrówko i ile już urósł- Nie mogę się doczekać. ;D
Nie będę się rozpisywać, bo za bardzo też nie mam o czym, więc zapraszam już tylko do oglądania zdjęć.
Nadmienię, że póki co minął miesiąc odkąd dowiedziałam się o płci maleństwa, dlatego póki co uzbierałam tyle szmatek:


Niektóre rzeczy są unisex, bo nie chcemy żeby mała była przesadnie różowa... ;] 
Oto rzeczy, które dostałam od babci i cioci:

 Body- Disney
Body- F&F
Pajace- Disney
Komplecik: bluzka+spodnie: Marks&Spencer


Body- Zara
Bluzka- Zara


Kocyk- F&F

A oto rzeczy, które kupiłyśmy z moją Mamą:

Komplecik: Bluzka+Spodnie+Kurteczka- Cool Club 'Smyk'

Body- Hello Kity
Skarpetki+Opaska- SOXO
Bluzka- Cool Club 'Smyk'


Przedstawiam moją walentynkę:
<3


Urosła, prawda? ;D

A tu Mamusia w roli głównej:

Puchówka- Penny Black - Max Mara
Spodnie- Stradivarius
Botki- Tally Weijl
Szal- Stradivarius
Czapka- River Island
Torebka- River Island

;**