czwartek, 22 marca 2012

Garderoba Liwuni Part II





         Dziś jest taka piękna pogoda !! Chciałabym robić tyle rzeczy... no właśnie... chciałabym... ;]  
Wiosna już oficjalnie się zakotwiczyła więc moją głowę nawiedzają same pozytywne myśli, pomysły, jestem pokojowo nastawiona do otaczającego mnie świata. Co pogoda robi z ludźmi... hehe
Za tydzień może jakiś grill jak będzie ciepło. Już czuję ten boski smak karkówki... mmmmm....
Zaraz chyba wybiorę się z Mamą na jakiś spacerek do lasu, bo szkoda zmarnować taki piękny dzień na leżenie w łóżku lub czytanie beznadziejnych wpisów na facebooku... ;D
Obecnie jestem na etapie poszukiwań jakichś fajnych baletek, kurtki na wiosnę i sukienki na cieplejsze dni... Nawet nie wiecie jak już bym chciała być znowu szczupła... codziennie o tym myślę... to jakaś obsesja... 
Zna z was ktoś jakiś super skuteczny sposób na krosty? Ostatnio wysypuje mnie bolącymi krostami... dawno nie moja skóra nie była w takim stanie. Dodam, że skóra na twarzy, bo resztę ciała ten problem na szczęście nie dotyczy... 
W ciągu kilkunastu ostatnich dni pokupowała kilka rzeczy mojej Niuni. Pokażę teraz co nabyłam, zgodnie z obietnicą:

 Body- 'Reserved'
 Body- 'Hello Kitty'
 Body- 'Hello Kitty'
 Body- 'Reserved'

 Buciki- 'Primark'
Skarpetki- 'No Name'

 Body- 'Next'
Body- 'Babaluno'
Body- 'Babaluno'
Body- 'Babaluno'
Body- 'Babaluno'

 Spodnie- 'Babaluno'

 Kaftaniki i bodziaki- 'Next'

 Pajacyk- 'Next'
Pajacyk- 'Next'

 Treginsy- 'H&M'
Treginsy- 'H&M'

 Bluzka- 'H&M'
Bluzka- 'H&M'

 Bluzka- 'Disney'
Bluzka- 'Disney'

 Bluzka- 'Reserved'
Spodnie- 'Reserved'

 Komplecik z kokardkami- 'Early Days'
W nim właśnie moja niunia opuści szpital <3 Jest przesłodki !!

 Bluzka- 'Age' 
Leginsy- 'Age'
 Spodnie- 'H&M'

 Sukienka- 'H&M'
Sukienka- 'Next'

 Zestaw: Pajacyk, body  i czapeczka- 'Rock a bye baby'

 Pajacyk- 'Next'
Pajacyk- 'Next'
Pajacyk- 'Next'

 Kapcie- 'Babaluno'
Śliniaczek- 'Gegrge'
 Baletki- 'Primark'
Baletki- 'H&M'

Skarpetek, rajtek i majteczek już nie będę pokazywać. ;] 


<33