środa, 11 lipca 2012

SHINYBOX- Lipiec



             Hej kochani !! W dzisiejszej notce chcę wam przedstawić mój drugi SHINYBOX. Konkretnie lipcowy ;]
Ten zawiera co prawda tylko jeden produkt pełnowymiarowy, ale za to najfajniejszy i najbardziej mi przydatny. Mogę śmiało stwierdzić, że lipcowy box jest lepszy od czerwcowego. Lepszy- tzn, kosmetyki w nim zawarte bardziej mi się przydadzą. W poprzednim z 5 kosmetyków byłam zadowolona tylko z 2. Szamponu do włosów farbowanych- moje są farbowane i z mini płynu micelarnego- to jeden z moich musowych kosmetyków. Co do reszty to: błyszczyk- totalnie nie mój kolor i te drobinki... fujjj; krem- nie ten wiek, a odżywka do paznokci- nie potrzebuję, mam świetne, zdrowe paznokcie.
Jeżeli chodzi o lipcowe pudełko, zawiera ono:
1. Zestaw 5 mini kremów do twarzy i ciała marki PHENOME;
2. Jedwabiste mleczko do ciała SPF 15, chroniące przed promieniami UVA i UVB marki Lancaster;
3. Naturalny jedwab do włosów Delia Hair Silk- produkt pełnowymiarowy;
4. Żel do mycia ciała marki WISE;
5. Mleczko mocno nawilżające po opalaniu marki Lavera.


Jeżeli mogę się już wypowiedzieć to w lipcowym boxie na 5 kosmetyków jestem zadowolona z 5, czyli wszystkich. Ten box, tak jak pisali na stronie, jest typowo ułożony na porę letnią i przede wszystkim najbardziej pasuje do mojego 'profilu piękna', który wypełniałam na stronie. :) Jestem mega zadowolona z Jedwabiu. Cieszę się, że shinybox, dodał go do lipcowego boxa. :) Chyba pomyśleli o mnie. hihi ;D







<3