wtorek, 4 września 2012

New Look



        Wiecie co? Kocham moje spodenki z New Look'a. :) Są piękne, zwracają uwagę i idealnie leżą. To jeden z moich najbardziej udanych zakupów. Całe wakacje chodził za mną misterny plan kupienia koronkowych lub szydełkowych spodenek. Pierwsze podejście H&M, potem River Island... Stradivarius- już prawie wyszłam z nimi ze sklepu, ale stwierdziłam, że wolę kupić tańsze, a za resztę kupię coś mojemu Bąblowi... bo jednak 200zł za kawałek firany to dużo... Trzymałam się idei zakupu koniecznie beżowych lub białych... wtedy zobaczyłam 'JE'. Morelowe spodenki z New Look'a. Idealne w każdym calu. Krzyczały do mnie 'Mamusiu, weź nas do domku' (świiiiir). No i jak tu takim odmówić? Nie sposób...
Kolor? Mój ulubiony tego sezonu. Fason? Taki jak mogłam sobie tylko wyśnić.  Leżą? Niczym szyte na miarę... - pomyślałam i były już moje. :D

Tak owe cuda prezentują się na Mamusi: 



spodenki- New Look
bluzka- Vero Moda
pierścionek- H&M

a tu moje drugie cuda, które zaczęłam w końcu zakładać... 



<3