niedziela, 14 października 2012

AUTUMN



     Hej kochani, długo tu nic nie pisałam... Zwyczajnie nie miałam na to czasu i chęci. Ostatnio robię małe zakupy przez internet. Tym razem tylko w internetowych sklepach. Chciałam wam pokazać co moje ulubione sklepy przygotowały ciekawego na tegoroczną jesień. Oczywiście te rzeczy godne uwagi, które sama zakupiłam, tutaj się nie znajdą. ;) hihi. Pokażę je w czasie przyszłym...


H&M:




Oczywiście obydwa sweterki Lany znajdą się w mojej szafie, bo są nieziemskie !!

Pull and Bear:

Kiedyś nie lubiłam tego sklepu, a teraz jest zdecydowanie moim numerem jeden !!










Zara:










deezee i stylowe:






River Island:

Od zawsze mój ulubiony sklep. Teraz razem z PandB. ;) Kolekcja jak zwykle z klasą. Boska !!










Bershka:

Co do Bershki? No cóż... po prostu ją kocham <3









I jak?
Mi się podoba !! :D

<33