czwartek, 18 października 2012



      Hej kochani !! Dawno nie pisałam tu nic na temat mojej Liwuni serduszka. <3
Otóż skarb rośnie mi w mgnieniu oka. Jest bardziej 'wysoka' niż pulchna, ale mi to odpowiada. Jest w sam raz. ;) Je już coraz więcej nowych dla niej rzeczy. Różne zupki, ziemniaki z sosikami z obiadów, wczoraj nawet zjadła pierwszego, truskawkowego danonka. :)
Do chodzenia rwie się jak nie wiem co. Łapana za ręce od razu podrywa się na nogi... Dziś nawet nagrywałam filmik jak trzymana za ręce przez moją siostrę, podryguje, piszczy  i krzyczy do muzyki. Moja gwiazda. Ma 'ucho' - to stwierdził mój Tata jeszcze na wakacjach (w sierpniu). Miał rację. Słuchu muzycznego jej nie brakuje... i dobrze, bo się już nie mogę doczekać jak będzie taki mały glutek robił 'tany, tany' dla mamusi. <3
Moja Rybeńka- jest najważniejszą osobą w moim życiu. Reszta się nie liczy, jest tylko tłem. Jej uśmiech sprawia, że zapominam o wszystkim co mnie otacza. Przenoszę się automatycznie w inną rzeczywistość. Gdzie istniejemy tylko Ona i Ja. To piękne uczucie. Drugie życie, tez prawdziwe, z tym że przeżywane przez moje anonimowe alter ego.

Outfity Liwki- dawno nie było:



berecik- H&M
płaszczyk- Zara
leginsy- H&M
baletki- H&M

Moje Pin Up Baby <3 

opaska- River Island
body- Mothercare
rajstopki- George


opaska-H&M
kurteczka- 5.10.15
leginsy- H&M
balteki-H&M


<33