sobota, 20 października 2012

: >



          Hej kochani !! Liwkę ostatnio zebrało na tańce. ;) Trzymana za rączki podrywa się do góry i sobie podryguje w rytm muzyki. Pokrzykuje i piszczy- to takie słodkie !! Jej ulubione piosenki do tańca to PSY- Gangam Style i The Nycer- Freaky.  Ma już dużo siły. Zaraz zrobię jej pomidorówkę z Hippa- po 6 miesiącu. Liwia uwielbia tę zupkę. Teraz sobie odpoczywa na kocyku. Jest bardzo grzeczna. Zaczyna się bić grzechotką po głowie, więc trzeba ją pilnować. Na to wszystko nie chce się rozstawać ze swoją grzechotką. Potrafi nawet z nią spać. Nie wypuszcza jej z rączek. :)
Przed wczoraj spadła mojej siostrze z łóżka. Dostała guza, który rósł jej wzdłuż szwu na ruchomym sklepieniu czaszki z tyłu główki. Przestraszyłam się i zadzwoniłam po pogotowie. Na szczęście obejrzał ją chirurg i stwierdził, że to tylko siniak. Na drugi dzień rano już go nie było. :) Teraz moja siostra już wie, że Liwki nie można zostawiać samej bez zabezpieczeń, bo jest strasznie ruchliwa i przepełznie przez całe łóżko w kilka sekund... To już jej 6 upadek... 
Dziś wieczorem jedziemy do Marty i do Fifcia na noc. Pobawimy się, a jak maluchy pójdą spać to napijemy się winka, zjemy coś pysznego i obejrzymy jakiś film. Sobota mamusiek. hehe ;D

Filmik, na którym Liwka tańczy (trzeba dobrze podgłośnić):



a teraz idę wciągnąć obiadek, bo jeszcze dziś nic nie jadłam, a Mama zrobiła moje (ostatnio) ulubione danie, czyli GYROS:




Mniam !!


<33