piątek, 7 grudnia 2012

Miczołajki




     Hej kochani !! Wczoraj zostałam podwójnie mile zaskoczona !!
A to dlatego, że nie chciałam i tym samym, nie spodziewałam się mikołajkowych prezentów dla siebie :)
Dostałam perfumy Gucci II i co najważniejsze: PIERWSZEGO ZĄBKA MOJEJ CÓRCI !! <3 
Jestem taka dumna :D wczoraj obdzwoniłam połowę koleżanek żeby pochwalić się tym osobistym sukcesem.
Liwka ma taką fajną, bialutką igiełkę w buziaku. :) Za chwilę pewnie wyjdzie też druga. ahhhhhh.... :))

Liwcia za to dostała komplecik i rajstopki, plus pieniążki, za które kupimy pewnie pchacz. :)
Nadchodzą święta, ja jestem mega podekscytowana. Zresztą.... piszę o tym chyba w każdej notce. hehe


Liwce bardziej smakował prezent niż się podobał :)




a o to co dostała:




komplecik- Kapphal
rajtózki- H&M

<33