piątek, 24 czerwca 2011

(out)fit

   
       Na wstępie ogromne SORKI za to, że tak długo zwlekałam z nową notką. Miałam problemy z internetem, ale na szczęście już wszystko będzie w porządku.
Na początku miesiąca biorę sobie nowy telefon... mój już się do niczego nie nadaje... wkurza mnie to, że nawet nie mogę napisać, ani odebrać smsa... oprogramowanie padło do reszty, nie mam bladego pojęcia z jakiej przyczyny...
Jestem zła, bo mam tyle wydatków na głowie, chcę sobie przedłużyć te rzęsy, a póki co to szczypię się z kasą... nie wiem jak to wszystko pogodzić... mówiąc to wszystko mam na myśli multum wydatków. Shit !
Pogoda jest do chrzanu i to od kilku dobrych dni. Zaczynam dostawać depresji od braku słońca i plaży... Mam nadzieję, że wkrótce się to zmieni. Trzymajcie za mnie kciuki...

Dziś pokażę moje nowe bikini:



Zakupowy outfit:




bikini- New Yorker
bluzka- Top Shop
Jeansy- Tally Weijl
pasek- H&M
Koturny- ebay.uk

;**