piątek, 28 października 2011

POMOCY ?!

      Ostatnio usilnie szukam kilku rzeczy... niestety póki co to 'szukanie' idzie mi słabo, więc mam PROŚBĘ DO WAS, ŻEBYŚCIE POMOGLI MI POSZUKAĆ OWYCH RZECZY NA ALLEGRO, LUB INNYCH STRONACH INTERNETOWYCH ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ UBRAŃ I DODATKÓW. Bardzo zależy mi na 'tych' rzeczach i będę cholernie zawiedziona jak nie uda mi się ich dostać. Ja zawsze pomagam wam, teraz proszę o rewanż. TO, JAK MI POMOŻECIE, BĘDZIE ZALEŻAŁO OD TEGO CZY JA DALEJ BĘDĘ POMAGAĆ WAM. Nie chodzi mi tu o to, że koniecznie muszą być to dokładnie 'te' rzeczy. Ocenię raczej starania... Zaznaczam, że CENA RACZEJ NIE GRA TU ROLI. ;]

A więc, jeszcze raz proszę o pomoc kochani. Na prawdę cholernie mi zależy !!

Jasne, bardzo postrzępione jeansy- rurki. Postrzępione tak jak na zdjęciu, a nie nieudolnie poszarpane, przez jakąś zdesperowaną małolatę... ;]



Takie właśnie, bądź chociaż przypominające te ze zdjęcia krojem, koturnem i obcasem kozaki...



Taką, wymyślną tunikę?  ;D



Z góry dzięki !! ;**