piątek, 27 stycznia 2012

FERIE !!



      Hej 'szkarby' !! Przez najbliższy tydzień, poczynając od jutrzejszego dnia, mogę trochę zaniedbywać obowiązki związane z blogspot'em, photoblog'iem i formspring.me...
Jutro wyjeżdżam do Babci. ;D Cieszę się, bo nie byłam już w Polkowicach ponad 2 lata. To zawsze rodzinka przyjeżdżała do nas... Szczerze- to przechlapany interes, mieć całą rodzinę na drugim końcu Polski... Tak między Bogiem, a prawdą to często zdarza się, że takie rodziny się oddalają od siebie... na szczęście nie nasza.
Chyba mało kto ma tak jak ja. My mieszkamy na pn, a rodzina? Tata w Warszawie, rodzina Taty Świętokrzyskie, Małopolskie, rodzina Mamy- Dolny Śląsk... To mnie przybija. Całe szczęście, że zawsze przychodzi odpowiedni moment, aby móc odwiedzić kochane Babcie, Dziadków, Ciocie...


Jutro z samego rana, kochany Tati przyjeżdża po nas i ruszamy w kilkugodzinną podróż... A ja? Ja będę siedzieć, patrzeć w szybę i tylko wyliczać... Brodnica, Toruń, Gniezno, Głogów... Mam nadzieję, że nie dopadną mnie niechciane mdłości...
Także nie nudzę już i proszę, żebyście trzymali za mnie kciuki. Żeby moja Liwusia dojechała bezpiecznie i żebym nie musiała po drodze.... no wiecie... ;D



;**