niedziela, 3 czerwca 2012

NeeeW



              Hej kochani !! Chcieliście notkę, która będzie (tym razem) na temat mojej osoby. 
Postanowiłam zrobić wpis o tym co właśnie sobie ostatnio kupiłam. Kilka drobiazgów... nie są to jakieś wielkie zakupy... na takie to dopiero mam zamiar się wybrać jeszcze w tym miesiącu. ;D doczekać się nie mogę... znów w swoim żywiole...
            Liwcia jest taka kochana. Zajmuję się nią ciągle jak na mamę przystało... troszkę wyręcza mnie moja ukochana Mama i siostra. To słodkie, że biorą malutką w ciągu dnia na godzinkę lub dwie,
 żebym mogła sobie odespać. :)
Liwia jeszcze nie odróżnia dnia od nocy, więc jej doba wygląda dość nietypowo. Mianowicie- wstaje ok 10 rano, nie śpi do 16-17, potem zasypia i śpi aż do 21-22. :) W nocy wstaje co dwie, trzy godzinki na jedzenie. 
Całe szczęście już mi tak nie stęka... mimo wszystko jutro kupię jej Esputikon i Bebilon dla dzieci skłonnych do kolek i wzdęć. Lepiej dmuchać na zimne. 
Położna podpowiedziała mi żebym raz dziennie na ok 2h kładła ją do spania na brzuszku, a po jedzenie, gdy niuni się już ładnie odbije, mam pomagać jej puszczać bączaski, podginając jej nóżki do brzuszka. :)
Całe szczęście Liwia lubi spać na brzuszku... zwłaszcza na mamusi :) Aniołek <3 To wszystko ma zapobiegać kolce i wzdęciom. Choć wiadomo... jak dzidziuś ma już je mieć, to choćby nie wiem co... będzie je miał...
Dziś się razem wykąpiemy. To niesamowite przeżycie. Polecam je wszystkim mamom, które jeszcze tego nie robiły. :)


         W temacie zakupów... zastanawiam się co będzie mi i Liwii najbardziej potrzebne, co będę musiała kupić... Oczywiście lista jest długa, bo mi wszystko jest potrzebne najbardziej. W rezultacie wszystko jest na pierwszym miejscu. ;)
Mam kilka pomysłów, outfitów w głowie, a ciągle w mej głowie rodzą się nowe... jestem monotematyczna :D

Moje nowości:


bluzka- allegro.pl


baletki jelly- allegro.pl


pistacjowy lakier- ARTDECO


bluzka- TOP SHOP


kombinezon- TOP SHOP





bluzka- CHANEL
Dodam, że jest świetna. Materiał I klasa, wykonanie również. Delikatna mgiełka na plecach, całość bardzo sexy. Warta swojej ceny :)


<3