środa, 13 czerwca 2012

ShinyBox


      Hej kochani !! Robię tą szybką notkę specjalnie żeby pokazać tym niedowiarkom, że ShinyBox to nie ściema.
Otóż wczoraj kurier przywiózł mi dwie paczki.... Jedną z Bershki, drugą całkiem mi nieznaną. Pomyślałam: Przecież nic więcej nie zamawiałam kurierem...
Rozdarłam folię, wyjęłam kartonik, z niego kolejny kartonik, który otworzyłam i wtedy mnie olśniło. To obiecane darmowe pudełko z ShinyBox !!
Dostałam pudełko jako jedna z pierwszych i muszę przyznać, że dosyć szybko. Spodziewałam się przesyłki od nich na dniach, bo zapowiadali mi takową e-mailem... po prostu nie spodziewałam się jej tak expresowo.
W pudełku znajduje się 5 kosmetyków tzw 'lepszych' marek, w tym 3 produkty pełnowymiarowe. Jestem bardzo zadowolona i już nie mogę się doczekać kolejnych darmowych cacuszek, bo starczy mi jeszcze shiny-gwiazdek na jeszcze 3 pudełka. ;D







W pudełku znajdują się:
1. Szampon przedłużający trwałość koloru L'Oreal Profesional - produkt pełnowymiarowy, którego wartość wynosi 30zł.
2. Ujędrniający krem do twarzy na dzień marki Pharmatheiss Cosmetics GRANATAPEEL- mini produkt; wartość produktu pełnowymiarowego to 80zł.
3. Płyn micelarny do czyszczenia i demakijażu skóry wrażliwej marki BIODERMA- mini produkt; wartość produktu pełnowymiarowego to 53zł.
4. Multiwitaminowa odżywka do paznokci BIOGENA PHARMA- produkt pełnowymiarowy, którego cena wynosi 20zł.
5. Połyskujący błyszczyk do ust VINYL STARS marki Rimmel- produkt pełnowymiarowy, którego wartość wynosi 20zł.


I jak? Dla mnie ok. :) Tym bardziej, że za darmo ;D


<3