piątek, 26 października 2012

Winterrrrrrrr



      Hej kochani !! Podobno dziś ma padać śnieg. Póki co to nie zapowiada się na tego typu zjawiska pogodowe, bo niebo jest czyściutkie. Sugerując się tylko nim, można by pomyśleć, że jest środek lata. :)
Niestety, powrót do rzeczywistości oznajmia, że jednak już koniec października, a listopad to dla mnie potencjalna zima... Ja nadal 'biegam' w ramonesce. Trzeba się zaopatrzyć w płaszczyk i kozaki. Po kozaki jedziemy na zakupy z Mamą niebawem. Co do płaszczyka to już się nie mogę doczekać aż mi go sprowadzą i trzymam kciuki tylko żeby jeszcze był. :D
Dla Liwki upatrzyłam już płaszczyk. Do tego extra piękne leginsy  i bluzeczkę. Będzie wyglądała obłędnie. Jak mała diva. :D
Płaszczyk już będę kupować. Dziura w budżecie, ale zarobię dziś trochę kaski, więc i na resztę się znajdzie jakiś grosz. :)

Pokażę wam mój ukochany outfit na jesień. Zakochałam się w nim. Jest idealny. <3 LOVE <3


Czyż nie jest doskonały? <3


a to piękny kawałek na dzisiejszy dzień, polecam przesłuchać:
KLIK


<3